Telefon - archiwum



1. Na czym polega Stacjonarna Telefonia Cyfrowa VoIP?
Telefonia VoIP (ang. Voice over Internet Protokol) umożliwia wykonywanie dwustronnych połączeń telefonicznych (wysyłania i odbierania rozmów) w oparciu o sieć internetową.

 

2. Kto może skorzystać z tej telefonii?
Z naszej oferty mogą korzystać wszyscy, którzy posiadają stały dostęp do Internetu niezależnie od tego gdzie mieszkają i nie zależnie kto jest operatorem ich łącza. Ci zas, którzy nie posiadają dostępu do Internetu, a są w zasięgu stacji CYBERNET WMW mogą w tym celu zamówić instalację internetową.

 

3. Czy zamawiając telefon w tej technologii, Klient dostanie nowy numer telefoniczny?
Tak. Klient dostaje nowy numer telefoniczny z zakresu 012 397 52 XY.

 

4. Co zrobić aby na dotychczasowy numer nasi klienci czy znajomi mogli się do nas dodzwonić?
Wystarczy wybrać bramkę z podwójnym wejściem. Wówczas rozmowy przychodzące przyjdą po łączach obecnego operatora a wychodzące pójdą po łączach internetowych.

 

5. Czy potrzebny jest specjalny aparat telefoniczny?
Wystarczy zwykły aparat telefoniczny z wybieraniem tonowym. Niezbędne jest natomiast nabycie bramki VoIP, która spełnia rolę pośrednika pomiędzy tym aparatem a siecią internetową, przetwarzając sygnał analogowy na cyfrowy.

 

6. Na czym polega mobilność wspomnianej bramki VoIP
Odpowiednio skonfigurowaną bramkę można zabrać w podróż i po wpięciu jej do sieci internetowej w dowolnym miejscu na świecie, korzystamy z niej zachowując dotychczasowy numer telefoniczny i dotychczasowy plan taryfowy. Obrazując to, odpowiem, że przebywając z bramką np. w Irlandii, jesteśmy nadal pod domowym numerem telefonicznym.

 

7. Czy w ramach telefonii VoIP, można wykonywać wszystkie rodzaje połączeń, tak jak w przypadku dotychczas używanej telefonii stacjonarnej?
Tak.

 

8. Czy ta technologia pozwala na przyjmowanie wiadomości faxowych?
Tak. Na życzenie Klienta uruchamiamy usługę Fax2mail nadając jej kolejny numer np. 012 397 52 X(Y+1). Wówczas wiadomości faxowe Klient otrzymuje w formie załączników e-mail. Nie potrzebne są więc dotychczasowe urządzenia faxowe.

 

9. Na jaki okres można zamówić telefon VoIP.
Usługę telefonii VoIP można zamówić zawierając umowę na czas nieokreślony. Umowa ta może być rozwiązana z zachowaniem miesięcznego okresu wypowiedzenia, ze skutkiem na koniec okresu rozliczeniowego.

 

10. Co to jest panel bilingowy klienta?
Jest to bezpłatna usługa mieszcząca się w ramach abonamentu. Polega ona na przyznaniu Klientowi szyfrowanej strony WWW, na której w sposób automatyczny prowadzony jest biling połączeń wchodzących i wychodzących. Gromadzone tam informacje są podstawą rozliczenia z operatorem.

 

11. Na czy polega możliwość tworzenia sieci darmowych rozmów?
Wszyscy abonenci naszej sieci, miedzy sobą rozmawiają za darmo, nie zależnie w którym punkcie globu się znajdują. Powracając do modnej dziś Irlandii dodam, że pracując tam, można ze znajomymi z kraju, rozmawiać za darmo 24 godziny na dobę.

 

12. Czy w telefonii VoIP niezbędny jest komputer?
Telefonia stacjonarna VoIP nie wymaga posiadania komputera.

Światłowód w Twoim domu.

2018-01-20 W końcu!  Nasz światłowód w Tomaszowicach  już działa.   2017-09-20 Nasz światłowód w Modlnicze  i części Modlnicy już działa. Trwają podłączenia domów i firm. Zapraszamy do skorzystania z naszych szybkich i stabilnych łącz światłowodowych.   2017-06-06 Trwa budowa sieci światłowodowej na terenie miejscowości Modlniczka, Modlnica, Tomaszowice i już ...
czytaj dalej

Używane dziś powszechnie przewodowe sieci LAN umożliwiają wzajemne łączenie np. komputerów PC z wykorzystaniem do tego celu różnych typów kabli i światłowodów. Natomiast WLAN to sieć lokalna zrealizowana bez użycia przewodów.

czytaj więcej
© Cybernet WMW 2003-2018. Wszelkie prawa zastrzeżone